با استفاده از تکنولوژی بسیار هوشمند و پیشرفته تشخیص چهره میتوان از هزینه های گزافی که بواسطه استخدام چندین نگهبان و ناظر و غیره سربار میشود و همچنین از بروز مشکلاتی که بر اثر عدم شناسایی و عدم دقت کافی در ورود افراد به یک موسسه و یا سازمان پیش می آید جلوگیری کرد. همچنین درصورت نیاز به گذشته برگشت و با استفاده از گزارشات متنوع این تکنولوژی مشکلات پیش آمده را بررسی و پیگیری نمود.

برای استفاده از سیستم تشخیص  و شناسایی چهره میبایست ابتدا بستر این امکان را فراهم کرد .

دوربین تشخیص چهره ،بستر شبکه ،پردازشگر تشخیص چهره ،نرم افزار تشخیص چهره و درصورت اتصال به گیت ، رابط نرم افزار و گیت تردد هم از اقلام ضروری پیاده سازی سیستم تشخیص چهره می باشد.

پس از نصب کلیه اقلام ذکر شده و راه اندازی سیستم ،زاویه و لنز دوربین تنظیم خواهد شد تا  بهترین کیفیت تصویر چهره جهت پردازش به سیستم پردازشگر منتقل شود.درصورت عبور افراد از جلو دوربین تصاویر ایشان به سیستم پردازشگر منتقل شده و عمل شناسایی فرد با استفاده از تصاویری که از قبل در دیتابیس سیستم پردازشگر ذخیره شده مطابقت داده میشود و درصورت شناسایی ،نام و مشخصات فرد روی نمایشگر ظاهر میشود و در غیر اینصورت فرد بعنوان ناشناس معرفی خواهد شد.

 نتایج  تصویر برداشت شده شامل موارد زیر می باشد :

با استفاده از تصویر ارسال شده به سیستم پردازشگر نتایجی چون تشخیص چهره ،شناسایی چهره ،جستجو با عکس ،تشخیص ماسک ،تشخیص جنسیت ،تشخیص حالت صورت ،تشخیص عینک ،تشخیص سن و غیره بدست خواهد آمد.

امکانات نرم افزار تشخیص چهره :

شناسایی دقیق چهره 

شناسایی چهره با ماسک

صدور انواع مجوزهای تردد

امکان جستجو براساس چهره های مشابه

امکان جستجو بر اساس نام ،مجوز ، زمان و تاریخ 

امکان اتصال تعداد نامحدود کاربر به نرم افزار بصورت آنلاین 

امکان ارتباط با نرم افزار حضور غیاب و سایر نرم افزارهای مرتبط

استخراج انواع گزارشات و خروجی های مختلف برای استفاده در سایر نرم افزار ها

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی